lebiu lha

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 25, 2011

untung kan kalo ade bf yg setia

assalamualaikum....

sebelum mate ni mencurahkan beribu tan air , lagi baik aku taip taip taip je kat belog aku nih. sape sangke orang yang kite pecaye selame ni aniaye kite kan? erti kate laen boyfriend la kan. tapi bukan calang2 boyfriend la, ofkos special. walaupun dia ni special bagi aku, sekali pon aku x penah tengok dia depan mate aku, dat's y dia dgn senang2 hati tipu aq. bukan sekali, bukan dua kali, tapi dah berkali-kali.

bile ajak jumpe macam2 excuse dia bagi. macam la duduk beribu batu dai aku. ish. tapi tapi aku x maksudkan yg aku nk sangat date dgn dia. cukup la sekadar taw dia ni betol2 wujud dan betol2 ikhlas dengan aku.bile aku ajak jumpe je, mesti alasan yg same dia bagi. belom masenye lagi kite jumpe. oh lelaki, kalo betol2 wujud, tunjuk la yg diri tu mmg betol2 wujud.  pening aku pkir, dengan sape la aku couple selame ni.

yg buat aku terkejutnye, bile aku bukak fb dy, tengok dia buat relationship dgn pompuan laen, nk explain ape lagi syg weh? kalo  mmg niat nak tayang kat orang tu, xpayah nk explain bagai kat aku ni, kite couple da nak dekat setahun, tinggal bape ari je lagi bia cukup setahun. hish.

sampai aty awak kan :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger