lebiu lha

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 09, 2011

kerap pulak kita berjumpe kan pacik

Assalamualaikum

FYI,  masuk hari ni da 3 kali aku jumpe pacik ni. Sape pacik tu, dia tu pak polisi yg hampir nak saman aku dengan bff aku dulu. Ekceli tak kena saman pon. hihi. Boleh dia senyum sinis bile tengok aku, ish orang tue ni. Taw la dulu aku buat salah, tapi sekarang aku da ade lesen la. Tak payah nak senyum-senyum gedik la pacik oii.. 

Yang buat aku seram tengok pacik ni, sebabnye aku takut dia nak saman aku balik. Eh boleh ke dia buat camtu? hoho. simpang malaikat 44 mintak dijauhkan la yer  :D

Mintak-mintak lepas ni kite tak jumpe da yer pacik . Dupdapdupdap jantung sy bile nampak pacik tahu.hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger