lebiu lha

Wednesday, July 06, 2011

hw ade? takde, COMFIRM !

oke hyeeeeee..

kelas mt tadi, time aq semak balek yg lepas. last aq blajar sebulan yg lepas, haha, gilak, selama sebulan x belajar, memang goyang kakey la aq,
add math? huh, jarang sekali cg bagi hw banyok2,.
masok je sejarah? latihan siap, complete, CG siap bagi star lagi, mu ade? xdk kan, so, aq nak bangge kejap,hee.. bile CG suh anta nota sejarah, amekaw, sekarang aq dh masuk bab 8,
nota yg aq dh buat baru pertengahan bab 2..
CG cakap, nota sejarah sy nak ade atas meja sy minggu ni, sempat dop?
sempat x sempat, dakwat pen aq, komfem habes due batang, haha,

tahun ni aq xtaw nape aq jd malas giler nak siapkan nota, nak x nak, nota kene siapkan jugak, hesh --'
*so, mintak simpati sume warge kelas aq, diharap sume jangan hantar nota sej lg neh,
nati kang , aq sorang je yg kene diri atas kusi,
-xrela meyh !!

Monday, July 04, 2011

first time bank in duit

salam, heyho.
peace!

1st time bank in duit, x susah mane pon kalau da tahu no akaun + bank mane, jangan jadi macam semek 11, punye konfiden beratur panjang kat bank, last2, xtahu nak masuk duit tu dalam bank mane, ahha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...