lebiu lha

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 01, 2012

entri baru pada tahun baru

assalamualaikum :)


haihai 2012, and babai 2011.  bermulanyer tahun 2012 bermakne bermula la perjuangan aku sebagai spm candidate kan? iyer betoi, umo kite baru 17 tahun, xtue pon lagi, uwwek, heee..
semalam konon nak buat kempen jom mengayuh sempena nak sambut tahun baru, last2 hujan lebat. xjadi terus la mengayuhye, sian kan? hee. pulak tu bunge api pon xnampak, bunyi pon slow. xmeriah bebeno tahun baru ni.


1/1/2012 sume students yakni di sekolah aku la, sekolah laen aku xtaw, kena pegi sekolah. nk buat ape? belaja la wei. haha. mangkuk awal2 tahun da start belaja, nk buat ape lagi, daftar la. untung aku kan, dai form 3 duk blok yang same yakni blok yg tandas sentiase takde air, hewhew *kesian*.
last year kelas aku betoi2 tepi tandas perempuan, tapi nak buat mcm mane (tandas takde air) , terpakse la mendaki bangunan 4 tingkat yg berpenghunikan pelajar form 5 dengan form 6.


lol, sebenanye nak ucapkan *hepi new year* je, tapi da ter-cite macam2. kepochi betoi. huhu.. untung taw blog aku ni sebab dekat org lain aku tak wish pon taw, hihi.
selamat menjalani hari-hari yg baru dengan lebih semangat, caiyok3!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger