lebiu lha

Saturday, May 21, 2011

badluck~

salam,

umo aq da 16, so aq nak nak nak nak, amek lesen, haha !! takkan awak je kot yang nak ade lesen, sy pon nak jugak! heee,,,, dapat lesen L pon jadi, tapi nk buat lesen L pon tak lepas !! kelat hack sungguh!!!!
aq bukan maen semangat agi bangon awal, nak jawap nye ujian kpp,, last dapat 36 je, HAHA! bale-bale~

nak taw nape aq dapat rendah??  meh tengok buku aq, kemas je, sebelom n selepas bace, LEBIU buku! ahhaa, sampai tak berani nak lipat langsong!!

member laki yg duk sebelah aq mase teori selase lepas, dye dapat 47/50  terer uh, katam awk, nape awk tak ajar sy hah? haha.., ari tu dalam kelas, awk tido kan? awk tersengguk-sengguk, aq igtkan dye ni pensan time tu, upenye tido~ alaa bale-bale~  tp awk boley lulus, cemerlang pulak tu, haha,, jelez mak!

btw, congrats,, name pe ntah,, yg penting stylo dye nih, hee,,,xpe2, kalo de jodoh kite jumpe agi neh, waaa plan nk buat date! like2!! hahaa,, *gatal*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...