lebiu lha

Tuesday, April 12, 2011

saya nak LARI DARI UMAH !

hom, memang sy nak lari umah, skali ponteng sekolah, yeay,, sangat2 hepi kalo dapat buat dan berjaye buat dengan rase x besalah,, hah? memang sy x besalah, lari dengan keizinan my parents, haha! bongak! tu bukan name lari, adooii

skola stamad buat lawatan fizik, pegi kl-melaka-t'ganu, hom 3negeri, ahaha, 3negeri mu pegi sendiri a adda, 2 negeri je,,, bape tempat ek nak pegi?? aq pom x sure, sbb tadi aq x pegi pejumpaan, bukan aq malas, tapi aq ade mesyuarat ngan cg2 n pakwe2 macho tuk buat kejohanan badminton terbuka, gilak, banyak keje, aq kene tulis tu tulis ni, ape yg cg sebut, aq kene tulis, waaaaaa,,  mmg laju gilak kene tulis td,, skali aq tnye, ' hah, nape cg? ' cg ulang balek, ade skali tu, cg ulang sampai 3x, haha, eapon sape suh cakap laju sgt, bajet aq ni ngah taip pakai komp,,. haish! ketas keje agi, waaa...sampai ponteng sume kelas lepas rehat,, PENGORBANAN!

back on topic, ni da jauh menyimpang niyh! malam ni betolak pukul 10 malam, tp pukul 9 kene ade dh kat skola,,bimbang bas nak gerak, baru sampai, x ke org len bising, bajet nak tunggu dye sorg, hoho!..patot nye, petang ni ade trenim bola baling, tapi aq malas nk pegi, takot letih malam nt...letih maen hoki maren pon x ilang agi,, hom, lepas ni aq kena bersara dari masok pape xtvti, COZ CG HASNAH SUDA MARE..td lepas siap buat ketas keje, aq sempat a masuk kelas kimia, sbb ari ni kelas aq balek pukul 2, kelas laen 1.20 / 1.40 balek da, sempat a blaja jap, TAPI! await hang duk menung jauh adda ??????? cari pasai no ngan cg hasnah, haha! dh la masok bab baru tadi, bab ' CHEMICAL EQUATION ' susah la jugak bab ni sbb x blaja dari awal, aq TERmenung kejap je, aq bukan nye tengok mende laen pon, aq tengok buku tex teha je, tibe2 cg habaq...' adda, nengung mnde yang jauh sgt tu?? ngantuk ke??   '   aq pom jawap x ngantok la cg, cume TAK PAHAM~..cg pom kate, xpe, naty salin nota kawan, dgr je dulu ape yg cg nk aja ni, hurm okey2,,,mujo dye x marah aq, haha, dup dap dup dap aq td,,

mao packing barang, mlm nt mao lari dari umah, lari selama 4 hari 3 malam..mmg bez..haha
chao~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...