lebiu lha

Thursday, February 24, 2011

leloh rage

bez weh olahrage thun nih, satu hari duk kat sek, erm xmandi smpai ke ptg! haha. sape xmandi angkat tgn. huh, komfem failed! mcm x olahrage pom aq tgok, pagi tuh, maen je, pas2 yg xterlibat ikut panda mu la nk bt mnde pon, cg x amek kesah lansom, ade yg balek pukol 10.30pg, abes, aq ni? aq pom nk balek jgak, xaci3!!!

XTVTI PALING BEZ
berjemur tengah2 padang time panas deringdering la yg pling bez., haha, pelik j dengar..holla, nk tgok nye org lari, sanggup dduk tepi trek, sombong xmo duk lam khemah.ahaha! gilak nk dduk lam khemah, penuh ngan manusiemanusie yg aq xknal, eh, aq knal, tp x ngam je, mls r nk buat sesi temu ramah,

dlm awopawop saia, aq ngan kilah je kot yg msok acare, yg laen mri bg sokongan. hoh jd cheers r mu sume!
ramai kan awop saia. puak yg ade ahli pling ramai kt sek, tiade tandingan!







ACARE YG MENDAPAT SAMBUTAN PALING HANGAT!

RANKING 1>> ACARE TARIK TALI

see..sume pljar sanggup dduk sematemate nk tgok org trik tali


hahaha, klakar gilergiler muke sorgsorg, smpai suke sorgsorg aq bile tgok pic nih, yg berkenaan lam pic ni, tolom jgn marah sy..heee..mane xklakar nye, muke ru, berkerut skali, mulot ngange luasluas mcm nk makan brger je eh...








RANKING 2>> ACARE LARIAN CIKGU LAKI



RANKING 3>> ACARE LOMPAT TINGGI LAKI 18


acare yg aq msuk tuh start kol 5, wos! mujo xpanas mane time tuh, nk mendungmendung maen dlm dewan r ! huhuhu..alhamdulillah mng, dpt emas, TAPI ! nape cg xbagi medal agi hah? beci aq, acare laen abes je maen trus je dpt, xpe2, sabo ada sabo, ahad ni cg bg kt dewan, hee..cg xbg ptg tu sbb xsempat lwat dh time tu. dah pukol 6, acare pntup x start agi, cabutan betuah pon xbuat agi..

hor bile buat cabutan betuah, yg trlibatnye peserta je, yg xmaen ow, jgn mimpi leh dpt r, ahaha...kebanyakan dpt hamper la, 2 je hadiah istmewa. 2 buah basikal! ahaha..
sape yg betuah sgt ow. ni dye :-

hotos, ct aishah dpr beskal dop taram! tahniah!!!

hasilnye, kulit aq jd bebelangbelang stlh brjemur slame 2 hari! anda berjaya ada!, haha! mcm bendera dh aq tgk, mmg comel! grrrrrrrrr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...