lebiu lha

Monday, December 05, 2011

bayi 1 bulan dirogol

dah macam takde orang laen ke sampai bayi pon jadi mangsa? bayi berumur 1 bulan pon dia nak?
atau kat dunia ni memang da takde manusia yang nak kan dia, adoii, aq pon x brape nak paham, kesian bayi yg x bersalah. Dah la kena rogol, dia siap seksa bayi tu, mangkuk ayun mu ni, takde pasaan n belas kasihan langsung, 

info kat sini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...