lebiu lha

Thursday, June 02, 2011

hampir disaman. *terlepas..fuhhhh

salam......


heyheyhey...tadi an aq ngan macekk kuar jenjalan, tadi?? ouhh soley2,, kelmarin oke,,
macam bese aq kuar dalam kol 6 balek la dalam kol 7....
xmanis kan anak dara balek lewat? heee..

jalan punye jalan,, round2 area durian burung+paloh, then time aq nak balek uh,
LOCATION : SMK SULTAN AHMAD
TIME : 6.35 P.M.
tetibe je ade bunyi hon, aq ingatkan sebab macekk aq tu bawak moto tu tengah jalan sangat,
aq pon tanye la dye, ehh, sape hon???
dye pon jawap, POLIS da POLIS,,
ape? siyez mu? helmet xpakai niyh, apadam..

kiteorang pon stop la kat tepi tu,
polis : lesen mane??
aq n ira : hee xdok2
polis : helmet mane??
aq n ira : helmet pon tadak
polis : i/c ??
aq n ira : gane ni, i/c pon x bawak la,,

polis : pegi balai la neyh,
aq n ira : eyh tamo g balai, nati mama marah

iera pujuk polis mude tu,, aq pujuk yg bos,, haha
giler takot aq,, nak nanges tp air mate x kua,
tetibe polis tu tanye kt iera, eh nape mata awk merah??? rilex a , jangan a nanges lgi,
nak saman je kot, bukan ape pon,
bile bos dye kua, dye bawak sekali buku saman,
gile tekejut beruk aq,, arghh,, saman a nak saman pon
tp tolong jangan libatkan parents aq suda, bile aq dengar dye suh pegi balai polis
 n suh parents amek kat sane,
aq rase macam nak lari pecut je masok dalam pagar sek aq tuh.

aq pon ape lagi, pujuk rayu la pacik tue tu, manje gile kot aq cakap ngan dye,
last2 pacik yg sorg lagi tu cakap,
ala manje nye,
pacikk tue tu pon sampuk, kalo xnak kene saman,
manje lagi, manje la lagi
aq pon naek grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...*sabo je la..

iera pujuk rayu ape kat pacikk yang sorg lagi tu aq xtaw, sebab aq layan pacikk tu jew,
time dye mntak i/c , kiteorg kan xbawak,
so , dye suh tulis name + i/c + alamat
aq pon cakap a, jgn la hantar surat saman kat umah!! naty mama taw

hurmm,, bhenti kejap,.
pacik tu tgok ssame sndiri,
haa, tgok la lame2, aq ni nak balek, nk maghrib da niyh,, huh
dye pon cakap, kali ni sy lepas, len kali,,

aq ngan iera pon yeayy,
siyez kao pacikk?
xmo saman??
okey2,,, saye janji, lepas niy xmo naek moto dah kalo xde lesen
*aq kalo da excited, macam2 janji aq bagi, haha
so lepas ni, kalo nk kua pegi jenjalan
mesti adee,,,, LESEN, yeah! ahhaa


skrg >> totally insaf, nak kua komfem pakai helmet..*bagoz kan aq
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...