lebiu lha

Monday, May 16, 2011

saye tak kuat

salam


sy x sangke akan jd gni,, sy mmg kenal ngan awk mlalui fb,,, dalam sehari sy terus caye kat awk, mmg salah sy, 30.12.2010. hari yg sgt2 bermakne bg sy, SEBAB dengan rasminye awk sy yg punye !  erm mmg awk xtaw perasaan sy kat awk, sy hepi sgt2 taw dpt knal ngan awk, apatah lagi awk jd hak sy, awk slalu text sy, kate, awk setie ngan sy, xkan menduekan sy, awk xnk tipu sy . awk nk sy jd yg halal tuk awk, awk nk sehidup semati ngan sy ketike susah ataupun sng, sy percaye sume kate2 awk tanpe sedikit pon prasaan ragu2 taw, tu mnunjukkan betape sayangnye n pecaye nye sy kt awk, dulu awk penah tipu sy, tp sy maafkan, tp bile sy bg peluang kedue kat awk, sy bg peluang bukan sbb sy kesian kat awk, tp ati sy btol2 ikhlas sygkan awk, sy x rela lepaskan awk, sy x siap tuk idop tnpe awk,,


selepas berbulan sy knal awk, sy makin knal ngan diri awk, kehidupan awk,..sy igt bile sy da knal awak, sy leh caye awk sepenuh ati sy,, tp HATI N PERASAAN SY SUME TU XLEH DIGUNE PAKAI !  malam ni bersamaan 16.5.2011 sy dpt taw awk tipu sy lagi, wah x sabar ape reaksi awk naty bile sy tnye, n sy jadi makin x sabar nk tgok jwapan awk, huhu..

bile sy tnye awk,knp awk tpu sy, awk boley je buat ayt selamber, nak nanges sy time tu awk taw dok !  tp sy pkir, ape gune sy menangis kerane awk, sdangkan awk selame ni hnye taw maenkan ati sy, buang mase sy, tp sesalan sy xbegune langsung, thanx to my sis sbb bgtaw pasal awk tipu sy, memang sy xcye, tp ape boley buat kan, manusie? lelaki sume same ! penipu macam xdok akal !! *sori kalo kasar, tp ape yg awk buat kt sy lagi kaso dari segi mental ! mujo sy ni penyabo, kalo x memang saket mental sy ..

sy cube xnk nanges krn laki, tp sy pon mcm puan laen jugak, ade ati dan perasaan, sy mmg xmo nanges, sbb kalo sy nanges, sy dlm kategori yg LEMAH ! sy xmo jd mcm tu, tp ape sy boley buat, sy nanges jugak ! MAMA, anak mama yg paling keras lam family boley nanges sebab LAKI ..

aq ngah exam, ape aq nk buat? redha n bnyk bedoa je la :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...