lebiu lha

Sunday, January 30, 2011

deco deco deco!

30/1/2011 ? hehee, tarikh keramat bg aq sebenanye..y? haha, ari yg pling eppy kot dlm bulan januari ni xpon thun 2011 niy, hehe, ari ni, klas aq deco kelas, adoihh, geram aq, dh la xramai yg mri, nk cat ngat kelas ow, aq kan maen agi semangat..act, bkn sbb cat kelas yg bt aq jd eppy, ari nih jgak, aq dh stu bulan ngan dye, sape? hehe.bialah rasie k,

urm, aq nk cite sal td nih, xcited nih, oke, mule2, naek kelas dulu, then kuar sume barang2..mmg la, xkan nk bwk balek umh kan, huh, yg heran nye, mane boy? yg ade pompuan je..plik2, kol 4.30 kot, bdk laki bru smpai, hish puas aq tunggu, mujo fon aq niyh, bru charge, leh amik pic manyok2..
bdk laki smpai je, trus bg cat stu tin, hah, amik mu, pandapanda la mu kuca neh,







mu due org niyh ade skandal ek? haha


kalo nk ikotkan ati aq, sume pic yg aq amik td, aq nk ltk lam blog aq nih, haish..sbb sume nye lawa2..lpas boring cat kelas tuh, aq n aya ade idea baru, nk taw x ape? hee amik cat, lepuklepuk kat tapak tangan, then buat cop kt papan knyataan,.vandalisme ke kami? xkan. hehehe.aq brani cop tgn aq tu pon sbb naty kat blkg tu tmpal wallpaper jgk,




bersama lah lat, hehe




oke, dah? puas? hehe, nk tgok x bdk pompuan cat kelas?? haha.
jom!
.
.
.
.
.
.

eksyen je lebih mu 2org nih.



dh la tuh, bnyk sgt pic org len dr pic aq, jelesh! haha. urm lpas cat2 kelas ni, kene lah basuh lak kan, xkan nk bia je bekas2 ngn pit terbior lam kelas tu kan..aq n de geng pe agi, amik sume tu pegi cuci kt toilet, mujo sgt2 kelas aq, tepi toilet.haha..bkn sebarang kelas tuh 






k the end~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...